skrämmande ju

jagär så trött!!! helt stört är det! låt mig sova någon, typ tack? jaja, jag har svenska och har redan gjort det vi ska göra. vi jobbar med myter, älska. myter är det bästa jag vet nästan.<33 men nu sitter jag väl mest och sörger över att ingen uppdaterar sina bloggar tillräckligt frekvent, lata jävlar. inte för att jag gör det. nej gud nej! jag tänkte just skriva en väldigt dålig musikanalysering, men ändrade mig. herregud!!!! jag insåg just att jag kan läsa det här inlägget!! hur hände det här? jag har inte kunnat läsa på evigheter! och jag är redan lite hungrig efter frukosten, grattis emmabarn! så blir det när man äter lättyoughurt till frukost. uuuusch. det ska man inte göra. man blir ju inte precis smalare av det utan bara deprimerad och tydligen inte mätt heller eller är det så att jag äter för lite kanske. så kan det vara. men alltså jag åker till stockholm om nio dagar och det är så olikt mig som jag är nu att längta, men det gör jag verkligen. längtar till en massa saker. allmän längtan liksom. det gör faktiskt allting bättre sålänge man inte deppar över det så som Hannah gör. jag älskar minnen, så det gör allt lite värdare om man säger. nej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0