all is quiet on new years day

Kul att jag hade glömt att jag skulle ha den här rubriken och satt och tänkt på hur tyst det var.;) jaja, idag är en bra nyårsdag. har pratat med Hannah väldigt mycket denna dag. hon skrev om låtar till mina grabbar, bland annat. "you´re just like a drug, and you look like a slug", "we´re all livin on grimaldipaln!", "vi sitter här i väntan och skriver lite vsd" (jaja nu vet att jag att han sjunger venten eller nåt, men allå, det är fult) och andra härliga saker sjöngs då. vi har även pratat om vår bok och nu har jag till slut lyckats sjunga henne till sömns trots att jag knappt kan sjunga (man sjunger väldigt tyst + att jag har issues så jag måste harkla mig och hosta hela tiiideeeen) och Nisse som väckte henne hela tiden den djäveln. nu sitter jag alltså här med henne sovande i öronen, ätandes chips (ur en freakin bakskål) och drickandes "päroncider". man får ju inte kalla det så visst. jaja, ska nog snart sova tror jag, vi får se.:) godnatt!

Kommentarer
Postat av: vispen

Vilket underhållande inlägg:) Kul att sjunga, du får sjunga mig till sömns någon dag också:)

2011-01-02 @ 13:50:33
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0