allt bara känns

Jag vet inte vad jag känner men jag har börjat se matte som fritid och jag tänker som ebba för hennes liv är så himla annorlunda från allt för hon går omkring och känner liksom hela tiden. det gör hannah också. jag skulle dö lite om jag var såhär hela tiden för det är ju ni! typ! hej här är emma mitt i ett äkta fönster-mement och hon känner sig lite avklipt medans simon har predikan bakom henne. alla bakom eller framför inte bredivd. eller jo, idag tror jag att veta sitter här. men oftast sitter ingen vid detta bordet eller vad det heter utom jag. orka vara här. orka ha idrott med anna ja anna är bra, jag gillar anna. jag ska sjunga högt till radion och känna mig bra, och det är nog the woman of doom herself! nej det var det inte, eller jo kanske. nu loggade Hannah in och jag vill inte vara här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0