ändå väldigt bra...

gemensam sånglektion avklarad! Så sjukt bra alla är! Karl-ocar är nu bevisat inte bara bra på trummor, bas, gitarr och saxofon utan han har en röst som man dör lite av också! inte okay!:( Signe var awesome, jag fick äntligen höra Michelles röst, Petter sjöng en väldigt sann låt, jazzlåtarna haglade och dixie chicks framfördes av delar av vad vissa kallar "blondiegänget". alla var helt awesome och för mig gick det väl ganska bra tror jag. man kan ju hoppas. det var hur som helst en rolig uppelvelse att få höra alla sjunga vilket man ju inte har, liksom bara random bitar i koridoren. jaja två r. varför rättade jag just det?;) jaja, nu vet jag inte varför jag bloggar riktigt. godnatt eller dag eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0