det är nåt episkt över dig

Rubriken är från influensa, dagens låt. har inte ens hört den, men drömde om den inatt. det var för övrigt den mest störda drömmen någonsin, med undantag för kanske en annan. Jag lyckades ta sönder mitt nattlinne mitt i drömmen ocskå, så störd var den. hur som helst så åt jag pizza med natta idag, vilket var trevligt. har också fixat en massa på vår bok, oj inte min och nattas bok! min och hannahs bok. folk, tänkte jag skriva, men oj det hade jag ju kunnat skriva. fick just en vision av kaffe. ugh! Just nu messar jag med älskling om kärlekssökande saker och black säger emot allt rävås säger. hon är dryg idag. jag behöver hjälp. seriöst. nej, nu är det nog, ska blogga bättre nästa vecka jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0