hej ni

Igår fortsatte ganska bra också faktiskt. På engelskan kom vi fram till att de säger "fuckin" i varje mening i australien, att Viktor ska bygga en ark och att man kan säga vad som helst är i bibeln för ingen orkar kolla! att, skulle det stå där på något random ställe.:D sen studerade jag Hannah och den prisautomatsadicted katja på på willys. jag kan inte läsa!:D :( menar jag. anyway, sen skrivargrupp där vi skrev korta dikter, skrattade åt "flirtig smiley" som vanligt och alltsammans. awesome. sen var det väl mest att sitta här, ta ut min låt (alldeles jättesimpel), prata med onna och sen med Hannah. :D

citat:
jag: men om du inte gör så, så sjunger jag inte min låt för dig!
mamma: då får du inte gå och lägga dig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0