hiiii!

haj!
Igår var en mycho bryyyvääärd dag. Den började med att jag konverserade med Onnabarn, som var mycket trevligt och bra som onnabarn brukar vara. Sedan åkte jag för att köpa en ukulele med Natta. Fast...det fanns inga. i...hela...landet. ;) så efter det fikade vi på caffé uven vilket var sweet och billigt, dock mådde jag väldigt illa och psykiskt dåligt. konstig mening?:( jaja, vi åkte hem och jag spenderade kvälle nn med älskling. Vi hade lite mer sångstund (som tatiana skulle sagt) och sen åt jag och vi hade issues med colaflaskan. mamma och jag alltså. sedan mer flumm och onna anslöt sig en stund, inann hon kom på att hon inte behövde vår tillåtelse för att sova. Vi skrattade åt extremt bra facebookuppdateringar och Onna svarade med "nää, det tror jag inte på!" på skånska vad vi än sa ett tag. Sista minuterna var dessutom väldigt awesome:
jag: jag älskar den, det är min favoritsten!
Hannah: Haha, vilken felsägning, det ska jag skriva på acebook!

utdrag ur Hannahs sång om harry potter:
"professorn med turbanen, han var en bra en!"
"han fick smaka graven, nej, han fick smaka...trollstaven!"
"då blev harry en glad en och peeves blev galen!"

kort sagt, denna dag har endel att leva upp till!:D nu ska jag träna, vilket är ett av dagens mål. att skriva mer text till alergic är också önskvärt. jaja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jaaag haaar en ukulele! En rosa, till och med.

2011-01-24 @ 12:36:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0