I really need sleep

mh, I do.;) men nu har jag haft en bra tid i västergötland och sett spamalot. det sista gjorde jag först och det var helt aaawesome! Alla var awesome och coola och jag älskade it.:D sen var det allt kedjans tvåårsdag och den firade jag med att åka iväg till farmor. vi skulle ju ha begravning på måndagen. den har vi klarat oss igenom och sjöng gjorde vi också sara och jag. sen har vi haft det bra med pia och the gang och även ågra av bengtssonklanen. Henrik försökte lära mig ekolod och social kompetens: "klicka dig fram till en fika! det kanske säger klick!". He´s hilarious.:D jag orkar verkligen inte blogga these days alltså. det känns sjukt omotiverande.

Kommentarer
Postat av: Victoralise

Hope you enjoyed your visit.

2012-01-04 @ 08:28:22
URL: http://victoralise.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0