några anledningar till att mitt liv är frikin awesome

-jag ska se säkert i malmö!!! köpte biljetter igår!!!
-mvg i naturkunskap!(kanske redan nämnt men så stort!)
-får sjunga på öppet hus på spyken, kanske inte så stort men väldigt väldigt kul!
-det är fredag!:o (glömmer det för vi låtsas att det är måndag i skolan)
-braaa musiiiiik!!
-awesome lunch med Elin, Linus, Aron och Agnes idag. Vi förklarade för Linus hur söt han är och för Agnes om hur vi döper alla till djur. exempel:
agnes: hur kan man känna samhörighet med björnar?
jag: för att han är en björn!

agnes: hejdå emma, och hejdå ni andra!
de: hejdå!
Ä*agnes går*
elin: vem är hon?
aron: ja, vem är hon?
linus: det är Agnes! (linus-the-teddybear-moment)

jag är lycklig. fast det går dåligt med ingemar så jag undrar om jag skriver? Iiiii mitt liv är underbart och jag typ svävar.xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wonderful ppl XD

2011-01-14 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0