to get your way you gotta be a bitch

Jag bloggade inte igår och det ska ni vara glada för! Ack, vilken dålig dag det var! Började må dåligt sekunden jag kom till skolan och sen slutade jag bara inte! Började gråta så fort jag kom hem (i och för sig hade detta en annan anledning, men jag hade inte börjat om jag inte varit så ledsen från början) och det var helt underbart ironiskt nog. sen så pratade jag med älskling om en massa suspekta saker, och sen sov jag. xD idag har jag suttit på samma stol i hundra år och skrivit en romantext och gjort andra halvambitiösa saker. efter lunch har jag bara en lektion till, kom jag på! Älska onsdagar. ska i och för sig till tina (vilket jag dock har längtat efter ett bra tag) och sen spykenmöte. jag vill itne spykenmöte! alltså vadå ångest! jaja, godnatt, snart slutar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0