I refuse I refuse I refuse!

Igår så var det gospel vi skulle se, alltså sommargospeln vi inte deltog i i år. alla solister fick lite extra space (lite och lite) och jag blev ledsen som alltid när jag ser scener utan att vara på dem. Sorgligt va?;) vi sjöng josef i bilen och sörgde att edet är den sista sommargospeln...och vi missade den! så inte okej! Annat som hände var att jag åt andra kvällsmat bestående av korvbröd och juice och att jagi nsåg ännu en gång att musik är emot mig.

agnes: but Agnes Wood is supposed to be based off of you, remember? so if I put her in (wanna wanna wanna) she will be lickely to quote you or act like you, but not mimic you completely cause I can´t do that. what I mean is that which house she´ll be in is the same as you, of course!;) and if imouto (?) was little sis then what I wonder is ototone? is it nothing, because if it is, I might continue calling you that and just make it a nonsence (nonsence=non-sence mwaha and I spelled it wrong) nickname. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0