och för allt tackar jag min syster

så, ja, det här med att titta på harry potter går inte så bra för mig. Fast jo, men femman är tough shit. news liksom. det gjorde dock ingenting för sara täcker upp för mig. när jag har ett fangirlish-moment har hon ett större. hon lovprisar alla och ingen ser när det kommer konstiga saker i mig. vad var det för en stört störd formulering? anyhow...Sara är rolig. Hon döpte om voldemort till mortan och skreeeek av skratt vid satans berömda min. pappa satt mest och lät höra små chuckles som gjorde min dag. och nyss ropade sara ut mig i köket för att se rickman sjunga. han kan. officially disturbing, scarrring, and awesome!han var ju med i sweeny todd, kom vi just på. hur sjjukt är detta, egentligen? fast riktigt kul. och nu ska jag lämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0