there is no knowing. there can never be no knowing.

Jag har nu umgåtts med Linnsie, the one and only, från måndag till torsdag. och det har varit awesome! Mest har vi förstört varandra, rent verbalt. hon säger "dock" i sina svenska meningar och använder emma-ord som "whatnot" och "...except, no." samt citerar diamonds are forever vid tillfälle. jag däremot har börjat säga saker som den i rubriken och kommer aldrig att kunna höra någon säga "in the world" igen. :D hursomhelst, mer praktiskt har vi varit i lundastad med lilla agnes. hon pratade parceltounge i biblioteket och var mystisk, och vi tittade på och var mystiska när vi kunde. vi tourade också lund på vägen hem, eftersom vi hamnade på bussen till klostergården och åkte med den tillbaka. vi lyckades där lura en grabb till att vi verkligen var engelska, inse att det faktiskt finns en hållplats namngiven "arenan" (vsd-skämt that is) och Linnsie uttalade sig med "you know, when hermione fucks harry's face". ni är bra ifall ni förstår hur hon faktiskt tänkte det innan det blev fel.:D annat vi gjorde var att se hp4 med mor och syster. mor hade en bra dag, så hon kunde allt (inklusive hur man sa sectumsempra...) och döpte om crouch till chranchie eller cranchieboy som jag såklart sa. vi åkte även till bjerred och köpte glass och jag lagade fiskpinnar igen med hennes hjälp litegrann. kort sagt var det flawless, förutom att hon har letat efter hem i göteborg hela tiden och andra hemska kriser ("dinner! or crisis break, really."). Det är helt enkelt abnormalt hur det kan funka så bra. jag fattar inte! anyway, tid att väcka älskling, så godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cranchieboy är min lilla tennant <3

2011-07-23 @ 00:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0