innan jag går under jorden

Nu ska jag, tro det eller ej, till malajsia (och jag vet inte hur det stavas yay me) i tre hela veckor! innan jag åker ville jag dock säga att jag älskar er, och lägga in lite citat.

mormor: och allt skit kan vi lägga bland möget!

mamma: vi körde lyby runt.
pappa: var ligger det?
mamma: utanför hörby.
pappa: ligger lyhördby mellan?

på avslutningen.
elisabeth: ni är så bra! vi har ju träffat många klasser genom åren och ni är...som en boll!

per: jag ropar upp era namn. frida bögman...oj!

vi har avslappning på syncentralen där jag var idag och jag och ann blir instruerade av anna.
anna(uppenbart retoriskt till fin musik): hur känns det i hälarna?
ann: ja mina är rätt tunga...

med detta vill jag säga, som timbuktu sa i köket nyss, hälsa satan- vi hörs!;) barty the blackbird utanför fönstret säger också hejdå. så hejdå allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Alltså..du får ta och komma hem snart för det här är läskigt. Jag håller nämligen på att glömma bort att du finns, typ! Du är ungefär lika värklig för mig som Richard just nu. Fy fan vad rädd jag kommer bli när du kommer hem. Jag tror att jag kommer vara typ blyg! Spännande ska det bli.

2011-07-01 @ 03:12:23
URL: http://mychemicaladdiction.blogg.se/
Postat av: Anonym

hittade det most epic fotot nånsin... "Snape" säger "Mr. Diggory, We DO NOT sparkle in the corridors" och sedan finns det också andra med "NO mr Diggory, vampires DO NOT sparkle, ten points from hufflepuff" x,D

2011-07-10 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0