jag har ju glömt och blogga!

fy mig! Men jag har en bra anledning, den heter förkylning. usch så sjukig jag har varit! bäähää. annars har jag varit i skolan en massa, skrattat åt mina lärare och råkat totaldissa Linus något extremt. idag tyckte alla att jag var awesome för jag var i skolan, det tyckte inte jag. och jag vill ha cola! vi har ingen. detta skiter alla i! sååå inte okaaayyy. klockan är elva, alltså skulle jag snart kunna sova, ifall ajg vill. detk änns betryggande. och ja imorgooon blire säkert. det är typ det coolaste som ahr hänt mig på stört länge. om inte någonsin. amazing.<33 jag borde sova, är sjukt trött, men borde skriva också. orka allt det där möööget. slutligen: agnes, varför är jag söt?:o antar att det var du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid jag! För att du e de ju! Du e jätte söt! Alltid!

2011-03-12 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0