once again: I´m starving

Jag vill ha mat! Och idag har jag hostat och nyst tills världen snurrade, typ. har också gnällt och råkat totaldissa linus utan att tänka riktigt. "alltså, ibland är du så jävla dum!" utbrasst jag, men tog sen tillbaka det när jag fattade att han inte hade sagt det jag trodde att han sa. sjukt awesome, inte. men jaja. ni fattar inte. och det kliar i min hals! därför vill jag äta också. det är skönt och sådär. och idag gjorde jag ett prov som jag kom på att jag hade igårkväll och det gick sjukt bra fast när man hostar i aulan ekar det. det är fail. mitt hår är sataniskt och onödigt och snart är det minsann sångmoj. det vi bry, fast nu skojar jag bara. det vi så totalt fucking intebry! ugh. jaja, godnatt allesammans, ha bra liv och mög!

Kommentarer
Postat av: vispen

Haha, du skriver lika roligt som vanligt. Det är trevligt att kika in här ibland. Jag åt ingen semla igår, vilket ju kändes segt, menmen. Hoppas det går bra för dig på nästa sånguppspel. Kram

2011-03-09 @ 17:09:45
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma du e definitivt söt

2011-03-11 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0