singiiin in the rain

idag spenderade jag förmiddagen med att överföra lite och ta det lugnt, och efter en lite lunch åkte jag till skolan. jag åkte med the british driver, men det visste jag inte! jag blev jättesur över detta, men kören var okay. c-klassen var konstig och vi hade det bra. regnet regnade och jag åkte hem med en dement tant som hela tioden undrade om jag var där eller inte. "är det någon i baksäetet?" "är det fortfarande någon i baksätet?". awesome. nu är jag hemma, och vill ha damn suckers och cola. tänk om någon kom in med det? jag skulle älska denna person megamycket! jaja, nu ska jag väl mest ta det lugn denna kväll sådär. yay liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0