some days aren´t yours at all

fast denna är bra, typ, och igår bkade vi kakaa. pappa och jag, alltså. den är redan slut. den var liksom goood. och idag skola. ingen redovisning för linus hade väl spanska sjukan som vnaligt. och failensemble och rätt fin lunch och prata med Hannah och skrivargrupp där jag bland annat försökte övertyga Hugo om att jag har en inre demon ("men va fan, du har träffat henne!") och citera säkert när han pratade. liksom, det var för lätt. först säger han "de borde skjutas" ("de jävlarna ska skjutaaas!"), sen pratar han om att vara tyst ("kan du inte va tyst nu?") och slutligen säger han att han har ett sår på armen ("ett sår på armen vet inte hur jag fick det"). hur lätt som helst! jaja, nu ska jag snart sova, ska bara skriva ett mail först. sen sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0