spring is upon us

yes indeed. så idag...uppsatsprov om facebook. lunch. datakunskap. sitta ute och sola och prata. åka hem. vara orolig. vara trasig. vara glad. vara förkyld. snart vara uttråkad också säkert. vara jag. alltid. inte ha något att säga till någon om något bara få ont bara sitta och gunga som ett fån. orka att allt bara är, orka sångläxa, orka gitarr, orka att allt går så himla bra fast inte. allt i mitt liv är fastfuckinginte. ge mig nåt att leva på. en drivkraft. jag har tappat min. och ni kan få sitta och beskåda hur allt blir sämre med mig för varje dag är det någon nyhet som är ny. det brukar ju nyheter vara. fuck these fucking things detta ska vara en fin vårdag! men, nehe. gör mig glad någon? och världen är fan äcklig för nu när jag skrev det, exakt nu, kom pappa in och gav mig gifflar! det är inte jag som behöver bli glad! detär inte mig det är synd om det är inte jag som förtjänar det här skitet! det är inte jag något av det! ingenting är egentligen jag. äckliga äckliga värld där folk missförstår och bestraffar och skiter i varandra. varför kan inte alla bara bry sig om och lita på varandra? är det så svårt? om alla gjorde det skulle ju ingen behöva göra något elakt så det skulle fan funka! ni gräver era egna gravar allihop fattar ni inte det? ni skadar bara så att ni själva kan bli skadade skapar fiender skapar skit och allt blir bara värre varför kan ni inte bara se det? hur svårt är det att älska varandra och bara göra det? det verkar vara omöjligt oc h oöverstigligt men jag kan för helvete! bara lite på alla, för vet ni vad? ni kommer vinn på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0