ursäktaråå

ursäkta mitt aggroinlägg, men jag var...aggro. xD ja, jag har varit på moj. där sjöng vi somewhere out there och christina försökte hota oss till och fortsätta. hon mutade med fioler! inte okayy. just nu har jag avbrutit ett talk med onna för att ha deeptalk med hannah men nu i pausen i det har jag deeptalk med onnabarn istället om hur fucking mycket jag sviker henne hela tiden. och natasha ylar om att hon är viktlös, kul liksom. jaja, what more is there to say? bloggar bara för bloggandets skull ju, och det vet alla om. ska lyssna på mig och sara som sjunger brittiska för att det är fint. någon skrev till henne i inspelningen, och lukas fick lite damp. jag är skill och det är inte sara. så dålig hon är! oj, vadå ren ton! helt plötsligt liksom. och mitt liv är en enda stor roller coaster, och sålänge jag inte tänker funkar det men om jag gör det så dör jag lite. äsch nu slutar vi yla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0