bara så att du inte tror nåt annat

om du tror att du känner någon, så gör du egentligen aldrig det. aldrig på riktigt. om du tror att du har kontroll över saker och ting och att skadan är övergriplig så tror du fel. om och om igen för man tror alltid på nåt vrickat plan att det aldrig kan bli värre. news: det är inte ens nära så långt man kan komma så det är bara att vänja sig. och det trodde jag att jag hade gjort. det tror jag varje gång. men det kan man inte. man kan nog inte vänja sig tror jag. det kommer alltid finnas något som skrämmer skiten ur en. man kommer alltid hitta nya saker. flera gånger i månaden verkar det dessutom som. och det tar aldrig slut. ändå vänjer man sig inte. ändå blir det inte tomt. inte på riktigt fast man tror det, fast man ser tom ut. man kan inte bli tom. och det är nog bra egentligen för det vill man inte bli. inte på riktigt. men bara så att du vet liksom. du kommer aldrig vänja dig Emma. lev med det. du har inget annat val yah know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0