det hinner hända så mycket, ändå är det så lite man skriver

idag började jag skola igen efter en sjukligt händelselös helg. Jag började med att ha halv matte och spanska där vi tittade på film vilket jag slipper imorgon så då har jag bara en lektion! mwaha bara för att ni har prov.:D sen ensemble där vi tappert föröskte fånga ängelen och sen lunch där jag lekte mp3-spelare med michelle och Linus och hade det bra. på svenskan och engelskan såg vi filmen om cornelis vreesvik (hur stavar han sitt namn den tomaten?) och jag förälskade mig i hans texter oc tyckte allmänt synd om stackaren.:( sen var det skrivargrupp där vi fick massor med akkor (<333) och sen skrev jag fan klart min fula gemu-låååt!!!:D so happy! jaja, godnatt allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0