femtonde maj!:D

ja, igår så var jag på konstig utflykt med natta. vi gick först till stan och köpte och åt donuts från konsum innan vi åkte till nova för att hämta grejer åt natta och äta på max. det var konstigt värre, och idag hade jag till och med glömt att hon skulle komma. men innan dess tittade jag, som ni såg, på esc med mamma. kvällens citat blev "det här är inte klokt!" vilket kunde tolkas på många sätt: hur tråkiga och dåliga låtarna var, hur långt det var, hur spännande det var, hur jämt och konstigt röstat det var, hur högt sverige kom eller varför inte att danskjävlarna kom så högt upp? helt sanslöst var vad det var, I tell you.:D så idag var jag och fikade med natta som sagt. först mådde jag verkligen skiiiiiiit och allt var typ grått men det kurerades med ilska och några hp-obsessade barn. jag blev jättelycklig över dessa.:D är nu hemma och känner att årets femtonde maj utklassar förra årets. sjukt viktig dag ifall ni undrar (vilket ni så totalt inte gör).. jaja hejdå folcs, hörs förhoppningsvis snarare än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0