fredag, på nåt sätt också ja

min syster sjunger och min käke knakar för jag tycker den är jobbig och kan inte sluta röra på den för att det aldrig ligger i en normal position. men jaja, idag hade jag först maaatteee och idrott där jag "gick i parken" med tatiana. det visade sig att michelle också "gick i parken", men vi hittade inte varandra. tänk, om man hade haft någons nummer...enough bitterness.:) sen lunch då jag mest satt och såg tragisk ut och studerade en banjospelare och worshipade henne. sedan hade jag gemu där jag var väldigt pro (om jag får säga det själv vilket jag får i världen som jag ser det) och sen lite quality time med signe och michelle som jag fann mig själv uppskatta oproportionellt mycket. jag hatar när sånt händer. vi köpte chokladbollar och hade ett snabbt talk och det kändes väldigt bra för det var lite som blev uppklarat för lilla moi. åkte hem och har läst, försvarat färdtjänsten och just insett att vi säkert inte har något cola hemma idag heller för resten av min familj är inga läskiga läskmissbrukare (hahahahaha :D). min syster ylar i köket om sin viktuppgång och jag pratar som om jag är helt glad men vet ni jag tror att jag är helt glad! owow liksom. nu ska jag återgå till att läsa parodin som gjrode mig såhäär glad. goddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag antar att jag har gjort cirkus 4 inlägg du ej läst... guess ya don't care so it doesn't rly matter anyway...

2011-05-21 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0