hmmm....

tunarevy med natta igårkväll. det var fiint.:) själva revyn var väl sådär med konstiga presentatörer utan punchlines, en jätterandom tysk låt, transor och allmänt suspekta sakeer. men det gjorde mig inget för natta var awesome och lycklig och tjatade om att hon snart var färdig med sin utbildning och whatnot. hon ska kanske även få jobb med att bygga tåg. jag undrade varfan tåget skulle gå och hon sa till himlen, men ändrade sig sen till siriusgatan. det finns en sådan i lund. jag vill vara där någon gång. det är typ en dröm jag har eller nåt.:D vi sjöng oss hem med klassiker i vår repertoar och det var jättefiiiint. :) så idag tänkte jag klippa mitt hår (yaaaaayyyy) och sen vänta...var ska jag klippa mitt hår? inte hos anita väl? varför har jag inte frågat? hur som helst ska jag sen träffa mina små lundaflummungar agnes ohc tora för fika eller någonting och sen typ ångesta mig över spanskan. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0