jävla skit

fuck att inget händer. fuck att jag fortsätter vara samma äckliga äckliga masochistunge bara med andra ord. jag är ju bra på det. ord. begrava sllått, inre demoner och hur mycket som helst innan det. fuck att jag aldrig förstår vad det är för det är inte som folk tror det vet jag ju. jag är inte kär i någon som inte finns. det är sjukt och bara att komma över. men det är inte en person det handlar om. det är en värld. och det var fan sju jävla år sen nu något borde hända. något borde klarna. jag borde ha hittat hjälp. jag hade hoppats att tina kunde hjälpa mig. faktiskt. men ingen vill ta det på allvar ingen tror att det är nåt fel på mig det är nåt fel på mig. syns inte det? jag vill hellre säga att jag är schizofren än någonting annat! fuck att jag gick in och började bläddra i fanfictions idag, fuck att det gjorde ont men att jag fortsatte ändå. fuck this fucking shit!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0