mistress of the epic sign

i fredags så var jag så mycket som en skylt i saras fina skolfilm, förutom att jag vann så ska det låta och talade med Hannah. I lördags...var jag i malmööö! jag och natta åkte då dit under en massa omständigheter och sen fikade vi.l natta fick fel muffins och jag åt en jättegod och jättedyr fudgecake. yay me. vi satt vid vattnet, gick omkring och åkte hem. hur detta tog 4,5 timme vet jag faktiskt inte.:D på kvällen läste jag, insåg att man inte kan koppla allt till harry potter (de äter inga fiskpinnar o.o de bor i england, honestly?), talade med Hannah, talade med Onna och typ...hade det bra fast jag var helt sur och sådär. men still liksom.:) idag ska jag inte göra något, utom att träffa lilla agnes ikväll kanske. I do care dammit!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah you do <3 more than I could ever have wished for...

2011-05-22 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0