ni får det fina bara, okay?

hello!
Sooo, igår hade jag först matte där jag endast störade viktor och aron i deras mattethingies. sen idrott där jag, signe, linus och michelle hade "egen konditionsträning" aka gick omkring och pratade och hade det bra, jsöng opera, kollade på fåglar och allt möjligt. sen lucnh och gemu där vi satt ute och höll på. sen åkte jag till certec!:D

där testade jag ett location-based game om djur man ksulle fånga, fikade och pratade med kirre och charlotte. och journalisten s[ klart, det var ju typ därf¨r jag var där ja.:D sen hem om en stund innan jag åkte till botan för att möta upp agnes och tora på ett ställe dit ingen av oss hittade! där gick vi runt lite, men jag mådde väldigt dåligt så vi gick till tora. låg en stund på hennes säng och sen ryckte jag upp mig och vi tittade på twilight och åt chips och donuts (chips och linus höll jagp å at skriva, eftersom han pratade om munkar hela dagen). de döpte edwards ögonbryn till clark och harrisson ja vi är normala vi ja.:D

sooo...idag. stan vid lunch. sjuuuuuukt jävla dramatisk eftermiddag. sen femteklassaren och musikutmaning med pappa där det kom upp random musikvideos och jag skulle kunna vad det var. jag var j'ttedukig!:D och nej, nu får det vara. godnatt everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0