ouch...

Igår hade jag nationella i svenska, och sen kom jag hem och gjorde något jag aldrig ska få göra. Någonsin. Jag gick in på fanfiction.net och började bläddra. försökte hitta den om sabina som den masochist jag är, men den verkar ha blivit borttagen!:( hur som helst hittade jag sedermera (bra ord ju!) en hilarious och almost-innocent sak! "pojken som menar allvar" var en mening som fick mig att skratta sönder mig själv lite. freaking underbart och jag längtar hem till den!:D hursomhelst...sedan hade jag sånggrupp där vi sjöng aquarius och jag föreslog att vi skulle sjunga den andra aquarius, med wt. det blir nog ganska hemskt men awesome:D

idag såg vi filmen från kvällskonserten och sen hade jag spanska där jag skrev ett jättefint inlägg om linus och hans teckningar, mitt eget gnäll och en mass annat! men det försvaaaaaannnn! :( sen hade iv lunch iallafall och jag, linus och michelle pratade om en massa fina saker. Linus svor till och med på vår inrådan! sjukt coolt. jag fick höra att alla med skinnjackor var idioter och var stört jobbig som vanligt.:) soooo...nu är det matte. muuuuuuuu. hejdå.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0