friterad anka ftw!

hej och sådär!
idag har det inte hänt så mycket av importans, och det var ju ett bra och intressant sätt att börja på. nu vill ju alla höra mer! inte. men jaja jag har pratat om politiska ismer och så har jag haft matte och så har jag ätit lunch med folk då Agnes joinade och Linus inte hade koll på ett skit, eller i alla fall vad jag sa. han fick kyckling till anka...hur? och han är ju som han är, så han gav sig inte. konstiga grabb.:Dsen spelade jag in på gitarren och tog ut stämmor på sången, för att bevisa hur sämst jag är. underbart. och just nu mår jag verkligen inte bra och ska gå och lägga mig så fort jag skickat en försenad dikt för vänta det gjorde jag inte innan va, nej det gjorde jag inte. så det får jag ta tag i nu, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0