inject your soul with liberty, it´s free, it´s free!

nuuuuu har jag sett melissa hoooorn. hon var fiiiiiiiiin. och musikerna var helt underbara, och det kommer liksom från hon som inte bry. jag älskade alla random arr på låtarna, tex på låtsas och lät du henne komma närmre. melissa hade vissa helt fantastiska sångögonblick och var väldigt nervös och gullig. dessutom var låtvalet helt amazing! inga av hennes klibbish eller ointressanta låtar spelades! den enda jag saknade var nog Hannah, tror jag, den är fiiiiin. men annars så.

på vägen hem lyckades vi också med något man inte kan återberätta. det var rött ljus och mamma sa att då kunde vi ju äta lite choklad när vi väntade. men det tog en stund att hitta chokladet, och precis efter att hon tagit en bit och skulle ge mig en...blev det grönt. sa ju att det inte gick! delger mig bara av en liten dialog.
jag: den här låten är sjukt djuuup!
dolores o'riordan: ahaha, ahaha, ahaha, ahaha...
mamma: ...jättedjup låt, Emma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0