jag vet jag vet jag vet jag vet att du finns där

vad skulle jag göra utan onnas inspelningar, helt seriöst? eh ja, hej. xD allmänt fin dag denna söndag. har tagit foton med kusiner och syster först, vilket var himla trevligt. Sen kom jag hem en liten runda under vilken pappa bestämde sig för att göra random bananmilkshake (<333) och sen var det fint, terapiliknande fika med Sara. hon är så himla braaa. hon undrar liksom aldrig vad min issue är, låter mig obsessa (och det gör jag) och bara är så jävla bra hela tiden! det är typ lite läskigt, men jaja. och nu är jag hemma ännu en runda innan det blir sweeny todd med familj och kusinfamilj. mycket trevligt. hursomhelst, hejdå och ses igen och whatnot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0