may the truth be silent, may it be damned

Melissa sjunger väldigt sanna saker. liksom, varje låt från den nya skivan har en rad eller flera som typ skrämmer skiten ur mig. jag worshipar den.:) men jaja vad har jag gjort idag? jag har haft joga fast hur stavas det? inte liksom jåga va? neeee det måste finnas någon rolig stavning. tror ni fattar however. och sen så har jag typ tappat bort hela min klass :( och varit på författarbesök och lite så. och pratat med onna har jag gjort. det är lite spännande vad vi kommer in på faktiskt. vi kan liksom sitta och prata om innehållet i våra handväskor hur länge som helst. och nej, inte på det tjejiga sättet heller. bara allmänt. xD jaja det var mest det jag ville säga, mest en tjeck-in liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0