oh, I never meant to brag...

Jag har nu lagat mat och insett att all mat faktiskt inte ens måste vara en utmaning för att vara mat. det är ju baa att slänga in saker i ugnen och så är det mat! emma worshipar sin ugn.:D läskigt är det visserligen, men jag klara det definitivt. sen har jag också städat (det. behövdes. som. fan.), handlat och pluggat lite. wihooo and stuff. har dock inte: spelat gitarr, slutföt min plankning, pluggat tillräckligt, eh...gått och lagt mig? xD men det ska jag snarast göra. tänkte bara liksom kika in och visa hur bra det mesta går. nu peppar vi en läskig torsdag, oh yes we do! (märk ironin i endast den sista meningen, vänta varför skrev jag det? huh?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0