om någon undrar är jag för trött för att blogga

Ikväll så var Sara här och såg GoF med lilla mig och en massa onyttigheter vilka vi gladerligen åt upp. vi försökte gissa repliker (och failade) och ibland var Sara helt lost men det är hon alltid. hon döpte också om folk till bitch, som i bm/bc (bitchmoody/bitchcrouch) och sådär. det är då jag älskar henne. Sen har jag spenderat någon timme on the line med älskling och vi har diskuterat allt möjligt random. och jag är hungrig. enligt Hannah är det för att jag är så awesome. jag fattar inte. xD jag är jättetrött, verkligen jättetrött, och ska sova när detta är klart. oj vad jag ska sova. det är nästan läskigt vad jag behöver sova. och den här låten har verkligen en jätterandom text. den går liksom upp och ner i tempo, tycker jag då, men det är ju jag som inte är så bra på sånt. men fin fiol, det har den. jag älskar fioler goddammit! och jag känner att mina stämmor börjar bli bättre. dumt att tro kanske när jag är så sämst på sånt, men det känns verkligen så! men jag vetefan. nej om man skulle sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0