pringle bells, pringle bells, pringles all the way!

hi!
trevlig dag blev det faktiskt idag. Hade först kör ohc sen prov som alltså blev en halv håla vilken jag spenderade med Ana, Linn och Viktor och senare Aron som använde sin dator som vapen. Vi kom också då fram till (felformulerat? fuck it´s late) att Viktor klassar ut mig i ranting-and-still-making-sence utan att ens anstränga sig. jag tappade bort mig ganska fort, om man säger så. det kan vara fö att han hade rätt och jag hade fel. eller snarare gick inte det jag tyckte att bevisa utan att han på något sätt fick rätt. lite i samma stil förflöt lunchen under vilken det bland annat diskuterades vem som ä mest vampyrig (alla utom Linus ofcourse, vadå teddybjörnvampyr liksom), hur alla såg ut och...Hannah. Linus kom också på det bästa blindskämtet eveeer som en breakup-line. "Du ser mig inte som den jag är!"

så efte en trött engelska och matte spenderade jag några timmar med att prata med en trött älskling innan middag med föräldra och gäster. det är där rubriken kommer ifrån, faktiskt. bästa jullåten. *tar ett pringle* aja jag sitterr väl mest här nu då, helt slut men i nattmode så känner inte alls för att gå och lägga mig eller jo lite. men ja, det känns bra att jag fick den bra dagen jag bad om vilket jag för övrigt hade glömt och kom på nu. tack Gud litegann och sådär men snälla fixa min fula r-knapp också pretty please. jaja, om man skulle sova kanske. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0