so tell me now, where was my fault? in loving you with my whole heart?

emma är ledig, och håller på att bli tjock. hon äter förjävla mycket. det är äckligt. äääckliiiigt. men hur som helst...malmö ikväll. idol. träffa älskling. bra. lät inte sant, men det var det. lät ännu mindre sant när man läste min rubrik. bra Emma! mvg till dig! påtal om mvg är det ju utvecklingssamtal snart. först ska jag dock äta min andra lunch. yes I am bloody serious. min andra lunch. euw. jag vill inte. men lite sent sådär. okay hela detta inlägget handlar om hur mycket jag äter. kul!:D ehehe, what to say? jag bloggar så braaa. hejdå.xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du äter mer än vad du brukar, vilket antagligen fortfarande är hälften av vad som är bra för dig en gång, En enstaka dag, eller en kort period av ditt 17åriga liv och du tror att du ska bli tjock!? skärp dig du bara skelett och ben och let the pro obsess instead

2011-11-25 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0