tänkte hinna blogga nu minsann

Jag bloggade inte igår, som märktes. jag orkade bara inte, det var en tråååååkig dag all in all. och idag började verkligen förjävligt med att jag hade en sjukt bra dröm! jag verkligen hatar bra drömmar! särskilt när man vaknar och helt seriöst tror att det hände på riktigt...tills man liksom inser att det inte gjorde det. epic fail vilket verkligen förstörde mina intensioner för den här dagen och veckan och det här livet faktiskt. men snart ska jag åka till syncentralen vilket faktiskt känns hur kul som helst (:o) och sen skrivargrupp vilket också känns bra. sen att alla dåliga känslor också känns bra gör allt lite förvirrande. eh ja min blogg är så begriplig! snart ska jag gå minsann, och bloggning är tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0