there are days when you think more of him than of me

yes, det är lördag och jag gör om och översätter låtrader till oigenkänlighet i rubriken för det är kul. inte för att det är så väldigt kul egentligen. mest...sant. ganska sorgligt men så är det ju. och sara sjunger pink och springer runt i huset som hon brukar göra när hon ska iväg. för idag är det ju förklädd gud hon ska göra, och därför missar hon melissa ivkäll men det gööör inte jag och jag är, som en annan skåning skulle säga, sjuuukt taggad! fast han brukar inte använda alla extra u. men det gör jag för jag gillar extra u så lev med det. men ja vad ska jag säga? Hannah ringde mig inatt och frågade hur awkward stavades (snälla säg att det inte inte inte stavas sådär!) och gav mig random mattetal att räkna. jag failade grovt på ett av dem, men det märkte hon inte verkar det som. sen frågade hon om jag trodde hon var två, och det är inte så random som det låter. eller jo men ändå inte. när jag halvsover bruar jag få för mig att Hannah är flera olika personer samtidigt och att den ena kan tycka nåt helt annat än den andra. är det normalt på nåt sätt? jag gör det hela tiden. ibland står den andra personligheten och tittar på, ibland är båda på samma ställe. herregud vad jag inte hade tänkt skriva om det i mitt inlägg, men det är faktiskt ganska fascinerande. snälla säg att jag inte är sinnessjuk? pretty please?;) nej, nu var det nog med stört inlägg för er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0