when something´s right then something is worth to die for

ännu en dramatisk låt, ännu lite självförakt för att jag aldrig kan leva upp till det där. jag kan bara typ leva, gå omkring, I dunno. det blir aldrig sådär dramatiskt. förutom, förstås, när det blir det. och det är det som skrämmer mig så sjukt mycket! men egentligen är jag för trött för att sitta här och vara djup, det känns som om jag har tvingat mig upp mitt i natten för att sitta och skriva. jag orkar inte skola idag orkar inte spanskaprovet och att leka delaktig och whatnot. jag orkar inte att du säkerligen inte kommer att vara där, fast nej förresten det är ju onsdag så det finns ingen channs att jag träffar dig iallafall slog det mig. fuck yeah! hälsosam dag here I come! *gäspar stort* mmm typ så. snart ska jag gå till skooolaaan. jag orkar inte. pigga upp mig anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0