because I am just that cultural, except no

haaaiii!
först, Josefine: skönt att höra att du tycker så. och du är väl inte så dålig på att hjälpa?:o och vi var awesome!!<3

ja, awesome var vi, det var ju diktläsning idaaag! jag läste faktiskt riktigt bra, om jag får säga det själv, och folk gillade tror jag. det var också en massa annan awesome poesi och jag insåg något skrämmande: jag gillade nästan bara de manliga poeterna. de hade skills! vi lärde oss bland annat att musslan besegrar tiden, att telefonstolpar bara är redigerade träd och att "om du inte har en vän, gå och skaffa en"(det sista skrivet av något barn). sen efter hela spektaklet satt vi mest och pratade, fast vissa städade och höll på i och för sig. men inte jag för jag är lat. så jag...satt och stirrade. och pratade med folk. men nu är det dags att singa hannah to sleep, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: josefiiineeee

okejrå, det går väl framåt hehe! men ja, det var vi!!! du var så himlahimlahimla bra, helt galet. upp med dikterna på bloggis så kan jag läsa de igen?!?!

2011-10-23 @ 18:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0