billy never got to know this thing called love

hejhej!
började denna dag med gemu där jag och Hannah plankade kiss me. jag fick också där höra att epic var ett wow-ord (whaaaaat? använder inte alla det? eller är det jag som är helt lost här?) och sa officiellt hejdå till Ida den awesome praktikanten.:(

sen hade jag en lååååång håla i mitt och Tatianas kära arbetsrum (:() innan jag hade svenska och historia. Här hemma har jag handlat, lämnat in både historian och engelskan (:D) och peppat mig själv inför den awesome morgondagen. det slog mig just att jag kanske borde packa? smart Emma. sjukligt smart. jag vet inte ens vad jag ska packa i. yay. meeeen imorgon vid denna tid är jag på blindträff! yaaaay! *hoppa upp och ner lite fast inte fast ändå* och nu är älskling och Onna på deras wt-konsert. jag gick innan dem för jag är awesome.:) och Regina sjunger om rape tror jag till en random bas. elleralltså hon våldtog inte en random bas som det såg ut här. tror det är en kille som sjunger, eller alltså rent perspektivmessigt. mycket fin låt är detta! oj, vadå random utropstäcken.:o nej, nu ska jag gå tror jag mycket bestämt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla använder epic. Ordet är ett gaaaaammalt ord som härstammar från antikens grekland och "epic poems": "Epic: a long narrative poem in elevated style presenting characters of high position in adventures forming an organic whole through their relation to a central heroic figure and through their development of episodes important to the history of a nation or race. (Harmon and Holman)"... (jfr med svenskans episk) men på senare dagar allt sedan ordet legendarisk (legendary) bytte mening har detsamma skett med epic... Och nej det kommer ej från WoW....

2011-10-30 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0