but where the hell are all the lucky people I can´t see em anymore

nejmen hejsan!
så, en av mina långa nästan-lediga måndagar här igen. Emma fördriver den lite sådär. pluggar lite(för lite), lyssnar musik, tittar gilmore girls, tänker. tänker mycket. insåg just nu att det är tisdag imorgon fuck. det är nog inte så bra för mig att blogga, jag mår nog sämre av det. men bra saker...hm...just det jag ska skriva citat. först ska jag dock svara Agnes: well...I changed, I guess. fast jag var väldigt duktig på att se stark ut. är inte helt säker på att jag var det. jaja, citat då:

sara(kommer instormande: är ni medvetna om att michas grej är på en onsdag klockan ett?
mamma: det är en lördag.
mamma: fortsätter med det hon sa
sara(stormar in igen): är ni medvetna om att det är en lördag...klockan ett?

jag: I have evil plans.
agnes(real excited): oooh, are they evil plans of going to a coffee shop?
jag: ...now that you say it...

från tidningen eller nåt.
reporter: Kulturminister Lena Adelson Liljerot säger att ordet kultur har en negativ klang och att man istället borde använda underhållning. vad tycker du om det?
liv strömkvist (<3): jag tycker att namnet Lena Adelson Liljerot har en negativ klang och föreslår därför att hon döps om till blubbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0