inom lockelsen

within temptation igår alltså! allmänt awesome. Vi åkte dit hela familjen och konserten var så klart awesomest! Först trodde jag att de skulle spela hela the unforgiving på rad, men de chockade mig istället med att spela ise queen som femte låt! what, liksom! sen spelade de en massa awesome låtar som the howling, our solemn hour, mother earth och annat epic. dåliga saker var dock att det var waaaay för mycket playback och jag ville höra the heart of everything och forgiiiven!:( men annars så. här är några citat.

sara: det är en crazy man på gatan!
jag: vad gör han?
pappa: han breakdansar i slow motion...

sara: var är pappa?
mamma: jag vet inte.
sara: han kanske har blivit kidnappad av någon köpenhamnare!
jag: han kanske har blivit dansk!
sara: någon kanske har konverterat honom!

pappa: undrar hur det är att vara dansk punkare. hur står man ut?
sara: vadå? med sig själv?

sara: jag är en utomjooording!
jag:?
sara: det är ju en massa danskar överallt.

för att sluta med något helt orelaterat: vissa människor har så jävla mycket issues att det skrämmer mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0