kommer ni ihåg när jag var helt bra på rubriker...?:(

nu ska jag snart åkaaa! och jag fick godkänt på matteprovet! och jag lyckades på sången! och åt hamburgare gjorde jag också! och jag tror, jag tror, jag tror att allt jag kände idag var naturligt! men detta vet man ju aldrig, det kan vara som jag intalar mig, men ändå! och...och...jaaaaaa! nu tog min bok äntligen äntligen slut! wiiihoooo! eller nåt. xD vad har mer hänt? just det, jag tog upp tatianafrågan med klassen eller iallafall liteminigrann. vet inte vad det gjorde för skillnad men det kändes som nåt jag borde göra typ. jag vet inte. nu ska jag gå ut och säga hej till min familia, och snart åker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0