massivt inlägg!(eller?)

hej mina små!

onsdag kväll: konsert!! så sinnessjukt awesome! som jag har sagt för mycket till alla som velat lyssna, så lät det för första gången inte som det skulle låta. jag hade tänkt mig ett visst sound och så blev det nåt heeelt annat!:o och det hjälptes ju inte av att en viss viktor bestämde sig för att inte sjunga med i sista minuten...utan att meddela mig. vad är det för stil liksom? jaja, annars var folk sjukt duktiga som vanligt och jag lärde mig att Arons mamma är precis som han. det går i släkten. skrämmande...

torsdag: detta var den längsta skitdagen eveeer. jag låg och lyssnade på bok och typ mådde helt sjukt dåligt. sådär har jag nog inte mått sen jag...mådde dåligt. om ni förstår. fick dessutom för mig en massa dumheter som fick mig att må ännu sämre. det var väldigt onödigt. men jaja vad hände mer den dagen? snälla nåt måste ha hänt! eeehhh...nej?:s

fredag: hej fredag! denna dag var faktiskt ganska...enorm. jag blev nemligen bjuden på en fest. sen kunde jag inte gå, för jag kände inte han som festen var för och så var det crowded och sådär. men liksom. det är saken som är grejen. xD i skolan var det ganska tråkigt, vi såg mackbeth. vad man skulle göra det för vet inte jag, men sen satte jag, Vera och Josefine ihop klassens mackbeth. vi var the three witches. xD vilka som var de andra kan jag kanske inte riktigt gå in på. men jaja, om vi återgår till ickefesten. det var ju inget mer och säga där, men jag menar...kvällen. den tillbringade jag med mor, tittandes på idol och "women" och ätandes glass och chips. nästan bättre än någon läskig fest ju. xD sjukt mysig film, var det, och det här inlägget är väldigt ytligt. det tänkte jag varna för i början, men jag glömde det. fy mig och sådär.

lördag: det v ar helt abnormalt varmt, och jag och Sara hade piknik på en bänk i botaniska. Vi gnälde jäääääääättemycket fast vi båda mådde bra och pratade invandrarsvenska i affären (det slutliga beviset på att hon nog är konstig ändå. skönt.). sen handlade jag, bakade paj och på kvällen såg jag "your highness" vilken hela familjen utom jag typ hatade. jag älskade tonen i filmen. och den där raden, älskar jag också. massa. men jaja...detta är tråkigt!

söndag: på förmiddagen åkte jag och fotade med syster och kusiner. vi bytte årstider lite som det kom för oss, kastade löv och fikade för "det är naturligt". På tal om att fika åkte jag sen och gjorde just det, med vera denna gång. (like totally omg!!) vi pratade om en massa folk och eltade issues i tre timmar med melissa horn och melodifestivallåtar i bakgrudden. sjukt fint också. blä jag spyr på ytligheten, men mitt liv är lite så nu. eller, nej, men glädje är inte så djupt. tror jag. jag vet inte. sorg är mycket djupare, men den är också väldigt självutlämnande och framför allt andramänniskorutlämnande. så. ytlighet it is. xD

idag har jag läst 50 sidor historia (:(:o) och tittat på gilmore girls och fått min dator tillbaka (!) och suttit här och lagat mat och inatt ringde Hannah fast jag minns inte det. hon sa att hon skulle ringa när hon kom hem, men när jag vaknade hade hon inte ringt. fast det hade hon ju. jag hade bara inte vaknat då. yay me.;) nu ska jag dock gå iväg och läsa ikapp fler fanfics!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0