nej vafan nu peppar vi

jag åker imorgon! nu måste vi känna oss glada, ja det måste vi, det måste vi verkligen. världen är bra. säger vi. fast denna bok är läskig. :( och ja snart ska jag åka. fast om typ länge, ska jag åka. känns det som. men detta var ju alldeles ointressant eller hur? så ja, det är torsdag idag. för det där var ju mer intressant. yay jag är en så talangfull bloggerska så att man dör! och nu börjar det ju bli dramatiskt här i boken. folk släpar ut varandra i håret och allt möjligt. stackars. men detta var ju inte heller relevant till någonting! goddammit! så efter detta skrämmande dåliga inlägg får det vara nog. godnatt!

Kommentarer
Postat av: vispen

Just det, är det i helgen du ska åka till Stockholm? Ha så trevligt i huvudstaden i så fall och hälsa alla fina människor du ska träffa :)

Kram

2011-10-27 @ 10:41:57
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0