söndag...

ganska trevlig dag idag antar jag. har fikat med Sara på espresso house av alla ställen, bakat konstiga (tror jag) kakor med mamma, pratat en del med älskling och läst den här fula boken vi ska läsa i skolan. den är ångestig.:( jag är trött, tror jag, och imorgon är det måndag. typ yayness. except no. och nej! nej! varför gör han sådär? varför gör han sådäääär! sådär kan du inte göra, du kan inte, du kan inte göra dettaaa! han gör jättedumma saker, huvudpersonen. jag dör. såhär kan han inte göra! och nej.varför svarade han så? nu dör jag massa. jag dör. nu ska jag gå och dö utan er. xD

Kommentarer
Postat av: vispen

Oj, vad är det för bok ni läser i skolan egentligen? :)

Kram

2011-10-24 @ 15:00:00
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0