study break over

jag hatar the kite runner! jag måste panikläsa den de här dagarna, och eftersom jag är borta imorgon (yay!) måste jag läsa massamycket idag. tog ett break för två avsnitt gilmore girls, men nu är jag igång igen och ska läsa fram till skrivargruppen. det är inte helt okay alltså, för boken är ganska jobbig. och tråkig, och ibland ångestig. men oftast bara tråkig! jag orkar inte. sen när jag kommer hem från skrivandet blir det till att läsa mer. bra sak är i och för sig att jag kan göra annat, som att blogga. när jag läser. men ändå liksom.:/ okay, wining=officially over och sådär. fast isåfall vet jag inte vad jag ska säga. vad skrev jag förr i bloggen? jag skrev typ allt jag gjorde, jag förstår inte? jag gör ju ingenting en vanlig dag liksom. hm, spännande. nu ska jag väl läsa mer antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0