and no you can´t have my number, cause I lost my phone!

hejsvej!
så, det här blir nog ett ganska gnälligt inlägg. bra då att det började med ensemble! Där spelade vi signes låt, dark places, och försökte få ett arr på den eller vad man säger. jag var lite a waste of space, men det gjorde inget.:)

svenskan däremot var sääämst. det beror på att vi har en så rolig uppgift. vi läser som jag har sagt oedipus och ska redovisa den lite hur vi vill. en fri uppgift på ett ämne jag verkligen brinner för (antikens grekland). och vad säger de? "vi gör det enkelt" "vi förklarar historien och allt konstigt" "jag fattar inte budskapet". jag orkar inte. jag ville göra något roligt med det här. men, nej. nej såklart inte...och gnället fortsätter efter engelskan(som var tråkig)! lång håla. 2,5 h. alla andra hade lektioner/repade. så först blev jag "barnvaktad" av viktor och aron och sen satt jag på en stol. kul. jättekul. och det kommer med all sannolikhet bli en rutin. underbart. det var spanskan också. underbar alltså. veeerkligen.:( men här är jag nu, och har fått min älskade mobil tillbaka efter en expedition till en taxi...också yay. och nu ska jag göra nåt. vet ni nåt kul? jag mår bra. xD jaja här kommer gårdagens och dagens fail.

gårdagens fail (Linus)
"trappa. ett steg, två steg, tre steg, fyra steg, fem steg, sju steg..."

dagens fail (moooiii)
Linus spelar gitarr, men elin går och tar en annan gitarr och spelar samma.
"men nu kan du ju!"
"va?"
"nu spelar han mycket bättre!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0